Post

Do pracy jak na wakacje: Wybór odpowiednich dekoracji do biura

Oni mówią, biżuteria biznesowa W połączeniu z Twoim strojem ma pośredni wpływ na ilość podpisywanych kontraktów i wysokość Twojej wypłaty. Sekret jest prosty: akcesoria poprawiają Twój wizerunek i zwiększają Twój profesjonalny autorytet poprzez wizualny aspekt wyglądu. Mówiąc prościej, im bardziej stosownie się ubierzesz, tym wyższy będzie Twój status zawodowy i tym większe prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu zawodowego. Ponieważ bez względu na to, jak się ubierasz, nadal chodzi o ubrania, które nosisz.

 

Elegancki projektant garniturIdealnie prosty koński ogon, drogie oprawki i stylowa, minimalistyczna biżuteria - tak wyobrażamy sobie typowy wizerunek nowoczesnej kobiety biznesu.. A kiedy znajdujemy się na rozdrożu, gubimy się w wyborze stroju i nie wiemy, jak go wybrać. biżuteria. I ok, jeśli musimy iść do restauracji z ukochaną osobą czy na imprezę w gronie znajomych - można jeszcze jakoś sobie z tym poradzić, a błędy popełnione w wizerunku nie są tak zauważalne i nie są tak gorzkie. Ale spotkanie z inwestorami, spotkanie przez Skype'a z założycielami firmy czy kolacja z przedstawicielami funduszu venture - to już prawdziwy test dla biurowego dress code'u.

Ważne jest, aby nie przesadzić z biżuterią. Ważne jest, aby ich nie wyróżniać, ale podkreślać. Nie zdominować, ale stać się sprytnym, zręcznym dotykiem. Brzmi to może dość prosto, ale w rzeczywistości między Tobą a tym wyglądem Anny Wintour jest przepaść. Ale to nie jest powód, by się denerwować. Chodzi o uczenie się i rozwijanie nowych umiejętności. Dlatego dziś, zamiast opuszczać ręce i wzdychać smętnie, dowiemy się, jak połączyć biżuterię z biurową kokardą. Gotowa? Więc idź za tym.

A więc pierwsza rzecz, o której warto pamiętać: zasady biżuteryjnego dress code'u są uniwersalne dla wszystkich mieszkańców biur. W oceanie biznesu są wieloryby, mieczniki, wieloryby zabójcy, meduzy, jesiotry poruszające się wyłącznie w ławicach w towarzystwie własnego rodzaju, a także obiecujący plankton biurowy. Ale wiedza, jak wybrać odpowiedni kostium biżuterii do pracy jest równie ważna dla każdej z nich. Nie zależy to od stanowiska, wysokości zarobków czy wysokości drabiny kariery, po której wspina się profesjonalista. Ale pośrednio może mieć wpływ na wszystkie te rzeczy.

Trzy filary wyboru akcesoriów biznesowych

Zacznijmy od najprostszych, podstawowych kryteriów doboru akcesoriów. Biżuteria biurowa - to ogromna nisza wypełniona wszelkiego rodzaju produktami. Nie wszyscy z nich są powściągliwi i arystokratyczni, jak wymaga tego urząd styl. Są wśród nich błyskotliwi i masywni przedstawiciele świata biżuterii, zrodzeni przez rozbuchaną i nie zawsze logiczną (a raczej nigdy) modę. Asortyment akcesoriów biurowych jest stale uzupełniany o nowe modele. A każdy z nich ma tendencję do przewyższania poprzedniego. Musisz jednak trzymać się w ryzach i pamiętać: idealny biurowy klejnot nigdy nie będzie przyciągał wzroku, będzie skromnie leżał pod szkłem i czekał na swój czas. Jeśli kawałek jest niezapomniany i miłość od pierwszego wejrzenia, to prawdopodobnie bardziej nadaje się do nieformalnych spotkań, romantyczne daty, wakacje i czas wolny. Biżuteria biurowa jest zasadniczo inna. Cała trudność polega na tym, że trzeba ich szukać wśród stosu innych jaśniejszych, bardziej przyciągających wzrok i wyróżniających się we wszystkich znaczeniach tego słowa akcesoriów.

 

Ale nawet w tak trudnej sprawie jak wybór biżuterii do biura istnieją pewne punkty odniesienia. Jest ich trzech. I na nich eksperci Gold.ua zalecają polegać przy wyborze biżuterii do przestrzeni biurowej.

  1. Komfort. Biżuteria przeznaczona do pracy będzie zdobić Cię od dziewiątej rano do szóstej wieczorem. I to w najlepszym wypadku. Dzień pracy jubilata będzie w pełni pokrywał się z Twoim harmonogramem pracy. Włożysz kawałki na kilka minut przed wyjściem z domu i zdejmiesz je przed pójściem do łóżka. Dlatego tak ważne jest, abyś czuł się jak najbardziej komfortowo w swojej biżuterii biurowej. Powinno być Ci więcej niż tylko wygodnie. W najlepszym przypadku, nie powinieneś zauważyć produktów na sobie. Jeśli są one nieważkie i wygodne w momencie przymierzania, to będziesz ubezpieczony od dyskomfortu w późniejszym czasie. A to tymczasem najważniejsze ryzyko związane z biżuterią i biurowym dress codem.
  2. Jakość. Wydawać by się mogło, cóż to za różnica, bo przecież wyjście do biura nie jest rozmową towarzyską. Oczywiście, że to prawda. Nie zapominajmy jednak, że spotkania towarzyskie nie zdarzają się tak często. Ale codziennie chodzimy do pracy. Biżuteria, która zostanie przez nas wybrana jako dodatek do stroju biurowego, rzeczywiście sprawdzi się przy zużyciu. Dlatego bardzo ważne jest, aby jakość zapięć, klamer, splotów i innych elementów składowych biżuterii była na najwyższym poziomie. Oczywiście, takie niuanse nie będą zauważane przez otoczenie. Oczywiście, tylko Ty, właścicielka biżuterii, będziesz je znała. Ale im lepsza jakość akcesorium, tym dłużej będzie mogło Ci wiernie służyć, podkreślając Twoje biznesowe ukłony. Niskiej jakości akcesoria sprawią, że Twoja biżuteria szybko się zniszczy. Zwykle zapięcia pękają jako pierwsze, a naprawy, w kontekście pierwotnego kosztu przedmiotu, często wydają się w takich przypadkach niepraktyczne. Dlatego lepiej jest na początku kupić biżuterię dobrej jakości.
  3. Harmonia. Nawet najbardziej referencyjny element biurowej biżuterii może zamienić się w niepozorny bling, jeśli będzie otoczony nieumiejętnie dobranym ubraniem i innymi niezręcznymi, pod względem stylistycznym, dodatkami. Kawałek ten ma za zadanie podkreślać. I ważne jest, aby mieć coś do zaakcentowania. Najlepszym towarzyszem biżuterii do biura jest stonowany strój pozbawiony krzykliwych kolorów i zasadniczo zróżnicowany kolorystycznie, schludna fryzura i czyste buty. Przy wyborze kombinacji stylistycznej eksperci zalecają postawienie na geometrię i minimalizm. Te wybory stylistyczne szafy są uważane za najbardziej odpowiednie dla przestrzeni biurowej. Ale jednocześnie, geometryczna i minimalistyczna biżuteria nie jest przytłaczająca. zdjęcieWręcz przeciwnie, uwalniają ją z kajdan stereotypowych wyobrażeń, że w biurze nie ma miejsca na biżuterię.

Podstawowym błędem popełnianym przez większość osób jest niedocenianie wartości dodatków w stylu biznesowym i uważanie biżuterii za coś nieważnego, nieistotnego, zbędnego w biurowej stylizacji. Tak więc, bez tego, co można łatwo zrobić. W międzyczasie biżuteria i wysokiej jakości bijouterie są częścią wizerunku. I w tym przypadku, nie tylko część wizerunku danego W tym przypadku nie chodzi tylko o część wizerunku osoby noszącej dany przedmiot. Elementem wizerunku firmy jest to, że dany pracownik komunikuje się z klientami, partnerami, inwestorami i klientami, czyli prowadzi aktywne życie zawodowe nie tylko w biurze, ale również poza nim.

 

Przywitają Cię ubrania, które nosisz - zarówno osoba, jak i organizacja. Ale ponieważ transkontynentalne korporacje i małe lokalne firmy nie mają "ubrań", są one witane przez wygląd zewnętrzny ich przedstawicieli. A im bardziej stylowo, stosownie, schludnie i atrakcyjnie ubrany jest pracownik, który jest twarzą tej czy innej firmy, tym bardziej lojalny będzie stosunek do niego i całej firmy ze strony potencjalnych partnerów i stałych klientów. Ogólnie rzecz biorąc, nie ważne jak na to spojrzeć, ale modny styl biznesowy jest niemożliwe bez biżuterii. Są one częścią wizerunku profesjonalisty, a wizerunek profesjonalisty jest ważnym elementem wizerunku firmy, dla której pracuje. Krąg jest zamknięty.

Przede wszystkim stosowność

Jest jeszcze jedno kryterium wyboru biżuterii biurowej. A to jest istotność. Celowo umieściliśmy go w osobnym bloku znaczeniowym, aby maksymalnie go podkreślić. Z jednej strony, kryterium to wydaje się zupełnie oczywiste. Ale kiedy po raz kolejny obserwujesz pracownika wchodzącego do biura w lekkiej, letniej sukience i ręcznie robionej biżuterii, grunt zaczyna pękać pod myślami o rzekomej oczywistości.

Aby ułatwić Ci zrozumienie podstaw, na których opiera się biżuteria styl dla biurapostaramy się nakreślić jego ramy w sposób jak najbardziej przejrzysty.

  • Skromny minimalizm. O minimalizmie jako stylu mówiliśmy już powyżej. Ale nie powiedzieliśmy ani słowa o minimalizmie jako jakości. Zestaw pierścionków falanga to doskonałe i co najważniejsze bardzo modne rozwiązanie. Ale na pewno nie do pracy. Na plażę - tak, na imprezę studencką - tak, na kolację z koleżankami - super w ogóle. Ale ta opcja nie będzie odpowiednia do biura. W tym przypadku stylowy maksymalizm lepiej zastąpić skromnym minimalizmem. Niech pierścionek będzie tylko jeden, ale za to drogi. Drogie, ale nie krzykliwe. W przestrzeni biurowej zawsze lepiej jest zastąpić ilość jakością. Bo o ultramodnych skłonnościach wie niewiele osób. W konsekwencji Twoje wyczucie stylu zostanie docenione przez nielicznych. W przeciwieństwie do drogiego pierścienia, który jest zrozumiały, rozpoznawalny i łatwy do odczytania.
  • "Nie" dla przeniesienia osobowości. Fajnie jest, gdy biżuteria odzwierciedla Twoją rzeczywistość i gdy w biżuterii odnajdujesz siebie. W zdecydowanej większości przypadków, porady dotyczące wyboru takich kawałków pod względem osobowości są podstawowymi i najbardziej kompetentnymi poradami, jakie istnieją. Ale pomysł W przypadku biżuterii dress code jest dokładnie odwrotny. W biurze powinnaś nosić neutralną biżuterię. Spersonalizowane kawałki najlepiej zostawić na inne okazje. Pozwól sobie nosić się Spinki do mankietów z odłamkami lub kolczyki z pogańskimi symbolami słowiańskimi są akceptowane tylko przez menedżerów najwyższego szczebla. Ale nawet w tym przypadku, taki krok nie byłby traktowany jako wskaźnik profesjonalizmu, ale jako chęć, za wszelką cenę, sprawdzenia się i oddzielenia od zespołu roboczego. Charmsy, talizmany, spinki jubilerskie, krzyżyki i plecione bransoletki byłyby idealne na sobotnią noc i zupełnie nie pasowałyby do poniedziałkowego wieczoru w pracy.
  • Zasada trzech. O tej zasadzie mówiliśmy już nie raz. Ma ona znaczenie w każdych okolicznościach, a przy wyborze biżuteryjnego dress code'u obowiązuje zasada trzech. Jego istota jest prosta: nie powinnaś nosić więcej niż trzy sztuki biżuterii. Trzy to możliwe maksimum, a nie minimum, i o tym też należy pamiętać. Jeśli zawsze nosisz obrączkę, gdy idziesz do biura, można bezpiecznie rozcieńczyć swój strój z parą kolczyków, które są w harmonii z pierścieniem i łańcucha, ale bez wisiorka. W przeciwnym razie Twój strój będzie obciążony zbyt dużą ilością biżuterii. Jeśli chcesz nosić łańcuszek z wisiorkiem, musisz zdjąć kolczyki. Nie ma innej możliwości.
  • Kolor ma znaczenie. Eklektyczny, czyli połączenie niedopasowanych kolorów, stylów, wzorów, w środowisku biurowym. jest uważany za mauvais ton. Biuro jest raczej konserwatywną przestrzenią, jeśli chodzi o biżuteryjny dress code. Dlatego styliści zalecają, by w przypadku ubrań czarnych lub w ciemnych kolorach, jako uzupełnienie stosować żółte i czerwone złoto (albo jedno, albo drugie - nie mieszać). Jeśli biurowy look składa się z elementów garderoby w kolorze czerwonym lub pastelowym, lepiej uzupełnić go biżuterią z platyny, srebra lub białego złota, czyli metali o zimnych odcieniach. Mieszanie różnych metali w stylizacji biurowej jest uważane za mauvais ton. Jest on dopuszczalny tylko wtedy, gdy stanowi część pojedynczego elementu biżuterii lub zestawu. To znaczy, kiedy metale zostały pierwotnie zmieszane przez jubilera.
  • Obejdzie się bez "najlepszych przyjaciół". Ogromny diament, który zaczyna iskrzyć na palcu, nawet przed drzwi sedan swings otwarte i umieścić projektant sandały na czerwonym dywanie jest w stanie wyprodukować naprawdę wow-effect na ludzi wokół ciebie. Ale w biurze ten efekt jest całkowicie nieodpowiedni. Jeśli masz szczęście, aby mieć duże diamenty w swojej kolekcji, to jest to świetny powód, aby Twoje przyjaciółki zazdrosne. Ale z pewnością nie jest to powód, aby nosić krzykliwą biżuterię do pracy. W środowisku pracy diamenty mogą płatać figle i zamiast zwiększać twoją wiarygodność w oczach kolegów i partnerów, dać ci reputację modowego nowicjusza.

Wszystko to nie oznacza jednak, że półprodukty i inkrustacje stanowią tabu dla biżuteryjnego dress code'u. Absolutnie nie! Inlaye są zawsze i wszędzie. Najważniejsze, aby nie przesadzić z ich ilością. Jeśli chcesz diamenty - zapraszamy. Ale tylko malutkie, niepozorne, schludne i skromne. W ich miejsce możesz mieć rubiny, szafiry, szmaragdy - cokolwiek, byleby było minimalistyczne i dyskretne. Jeśli masz blond lub blond włosy, to ma sens, aby przejść do kawałków z chryzolitem lub akwamarynem. Topaz jest nie mniej idealny w przypadku włosów żytnich. Kobiety o brązowych włosach powinny rozważyć bursztyny, szafiry i szmaragdy, które szykownie cieniują włosy i kokieteryjnie wyglądają spod ciemnych loków. Diamenty są uniwersalną opcją niezależnie od koloru włosów. Uważaj jednak, aby kamienie nie pociągnęły za sobą kołdry.

W dobry sposób, biżuteria dress code dla biura wymaga, abyś unikała wszelkiej odważnej biżuterii. Ekstrawagancja i jaskrawość w miejscu pracy nie są w modzie. Jednak w rzeczywistości mogą istnieć również wyjątki od tej reguły. Na przykład masywny wisiorek, który jest jedynym elementem biżuteryjnym w biurowym stroju. Z jego pomocą można łatwo urozmaicić surowy strój biznesowy, czyniąc nudny strój w jednej chwili ciekawym i wielozadaniowym.

Dyskretna rozmowa

Duże firmy wiedzą, że wygląd ich pracowników jest częścią wizerunku firmy. Dlatego też szczegółowy dress code, od ubioru po kolor manicure, jest jasno określony w specjalnych dokumentach. Jednakże, należny Jednak małe firmy zwracają również uwagę na biżuterię i globalny dress code. Jednak ze względu na swoją wielkość takie rzeczy często regulują zarządzanie takimi firmami w trybie ręcznym. Oczywiście każda firma ma swoje własne wymagania i własne zakazy dotyczące wyglądu pracowników. Generalnie jednak, można spokojnie skupić się na uniwersalnych zaleceniach dotyczących stosowności określonych typów biżuterii w stroju biurowym. Powstają one w oparciu o ogólnie przyjęte normy, którymi z takim samym entuzjazmem posługują się zarówno międzynarodowe koncerny i giganci światowego rynku, jak i lokalne marki oraz regionalne firmy.

Kolczyki

 

Kolczyki są jednym z najczęściej spotykanych typów biżuterii w biżuteryjnym dress code. W rzeczywistości są one wszechmocne: zdolne do podkreślenia blasku w oczach, skorygowania kształtu twarzy, poprawienia kolorytu skóry, naznaczonej zmęczeniem i słabą jakością snu z powodu dużego obciążenia pracą. Wybierając kolczyki do biura, weź pod uwagę następujące zalecenia.

  1. Mały rozmiar. Kolczyki do biura nie mogą być krzykliwe, masywne i atrakcyjne wizualnie. Muszą być filigranowe. Wszystko, co jest określane jako zbyt wiele, powinno być odłożone na bok, jeśli chodzi o dzień pracy i nadchodzące spotkania biznesowe. Zbyt duży nie jest rozwiązaniem, to już ustaliliśmy. Ale nie powinny też być zbyt długie, zbyt symboliczne, zbyt etniczne. Kolczyki, które wybierzesz do połączenia z kokardą do pracy, nie powinny mieć wyraźnego stylu. Na przykład, być zbyt orientalne lub wykonane w stylu narodowym. Jeśli wolisz wydłużone wersje tego typu biżuterii, upewnij się, że długość kolczyka nie przekracza dwóch i pół centymetra. Co ciekawe, zakaz noszenia masywnych kolczyków i długich modeli z dużą ilością elementów ozdobnych w swojej strukturze ma nie tylko charakter stylistyczny, ale i praktyczny. Taka biżuteria może pobrzękiwać podczas chodzenia, odwracając uwagę współpracowników od ich pracy. A w biurze typu open space po prostu nie ma takiej możliwości.
  2. Projekt "dla dorosłych". A dokładniej takie, do których definicja "infantylny" nie ma zastosowania. Animalistyczne dekoracje są dziś w modzie. Wiele z nich jest wykonanych w formie króliczków z kreskówek, misiów zabawek i innych idoli dzieciństwa. Jeśli jesteś fanką takich produktów lub nosisz je, aby wyraźnie podążać za trendami mody, po prostu powstrzymaj się od pojawienia się takich kolczyków w biurze. W przeciwnym razie, mistrz jest mistrzem. Przecież sami dobrze wiemy, że nie sposób oprzeć się klejnotom mimikry.

Jeśli chodzi o kolczyki z wkładkami, to tutaj powinniśmy kierować się nie tylko wielkością i wzornictwem, ale także wiekiem osoby noszącej. Jeśli dziewczyna do trzydziestu lat, to lepiej zatrzymać się na wkładki mineralne: turkus, kryształ górski, ametyst i tak dalej. Jeśli Kobieta po trzydziestce, może śmiało ozdabiać się kamieniami półszlachetnymi. Szmaragdy, rubiny i szafiry są uważane za najbardziej "biurowe" kamienie szlachetne. Ale tylko pod warunkiem, że będą błyszczeć skromnie i arystokratycznie.

Pierścienie

Biżuteryjny dress code nie zabrania noszenia pierścionków. Ogranicza to jednak ich ilość. Jak również wystrój biżuteria, która w zasadzie powinna być nieobecna lub minimalna. Modny trend noszenia pierścionka na każdym palcu wygląda wulgarnie w środowisku biurowym. Podobnie jak masywne pierścienie, które przyćmiewają wszystko na świecie, łącznie z profesjonalizmem ich właściciela. Do pracy Wybierz skromne, powściągliwe modele z lub bez harmonijnych inkrustacji.

 

Nie zapomnij też wziąć pod uwagę swojego zawodu. Jeśli większość czasu spędzasz przy komputerze, masywny pierścień będzie przeszkadzał Ci nie tylko w pracy, ale i w wizerunku. Poza tym taki produkt, będąc zbyt krzykliwym, pod warunkiem, że będziesz aktywnie gestykulował, odciągnie Twoich kolegów, którzy Cię otaczają, od ich bieżących zadań. Kto by pomyślał, że niewłaściwie dobrany pierścionek może obniżyć wydajność całego biura. Ale w rzeczywistości tak jest.

Przypominamy między innymi, że najbardziej odpowiednimi pierścionkami do noszenia w biurze są palec serdeczny i środkowy. W jednym z naszych Pisaliśmy o tym, co oznacza biżuteria noszona na danym palcu i jak umiejscowienie pierścionka wpływa na jego znaczenie i implikacje. Dziś chcemy tylko przypomnieć Państwu o zaleceniach, które przedstawiliśmy wcześniej.

Wisiorki i łańcuszki

 

Dyskretne naszyjniki, minimalistyczne wisiorki na łańcuszkach i biurowe chokery są również dość powszechne w świecie zawodowym. Ale dla biżuterii sukienka-Ale nie wszystkie naszyjniki i chokery są odpowiednie do wymagań zawodowych.

  • Masywne naszyjniki są tabu w biurze.
  • Liczne sieci są w złym guście.
  • Wisiorki o charakterze religijnym należy również pozostawić w domu.

Nikt ci nie zabrania . w okolicach dekoltu. Wręcz przeciwnie. Ważne jest jednak, aby robić to w taki sposób, aby nie zwracać zbytniej uwagi na rozszczepienie profesjonalnej publiczności. W przeciwnym razie będzie to wyglądało bardzo prowokacyjnie.

Bransoletki

Smukła, zgrabna, minimalistyczna i nieromantyczna: jeśli zamierzasz nosić bransoletkę do pracy, musi to być właśnie ta. Masywne akcesorium na rękę nie jest uważane za "robocze" z powodu nadmiernej jasności projektu. Wiele bransoletek, sprzedawanych jako zestaw lub kupowanych osobno, ale łączonych przez Ciebie w jeden zestaw, również nie jest najlepszą opcją dla biżuteryjnego dress code'u.

 

Biżuteria nie powinna również zwisać wokół dłoni. Odstęp pomiędzy urządzeniem a nadgarstkiem powinien być jak najmniejszy. Im większa odległość między ręką a bransoletką, tym bardziej frywolnie będzie ona wyglądać w stroju biurowym, a na to nie można pozwolić. Więc nawet jeśli bransoletka jest tenisowa, która jest hojnie inkrustowana kamieniami, musi pasować do nadgarstka. A kamienie, jak pamiętasz, powinny być małe i schludne.

Zegarek na rękę

Zegarek nie jest do końca biżuteryjnym dodatkiem, ale niedopuszczalne byłoby pominięcie go w dzisiejszym temacie. A więc tylko kilka słów. Klasyka to najodpowiedniejszy wybór do biurowego dress code'u. Skórzany pasek z klasycznym wzorem i tradycyjna tarcza - takie połączenie idealnie wpasuje się w zawodowe realia. Nie można tego samego powiedzieć o oryginalnym wzornictwie, które przyciąga swoją indywidualnością, oraz o hojnym inkrustowaniu kamieniami lub minerałami, które wygląda świetnie w każdej sytuacji, z wyjątkiem środowiska pracy.

 

I wreszcie o kosztach akcesoriów, które są integralną częścią biurowego stroju. Na Zachodzie panuje powszechna opinia, że takie rzeczy jak telefon komórkowy, torebka czy zegarek na rękę powinny kosztować mniej więcej tyle, ile wynosi miesięczna pensja ich właściciela. I to jest całkiem logiczne, ponieważ te przedmioty są kupowane na kilka lat z góry i nie są zmieniane w regularnych odstępach czasu raz na trzy miesiące. Ta niewypowiedziana zasada nie dotyczy jednak biżuterii. Nie oznacza to jednak, że można na nich skąpić. Oznacza to, że nie warto za nie przepłacać. W końcu pierwszym i jedynym zadaniem takich produktów jest wzmocnienie pozytywnego wrażenia o Tobie jako osobie. Twój poziom profesjonalizmu i siła twojego biznesowego wyczucia mogą być najlepiej zilustrowane przez twoje sprawy biznesowe.

Więcej na: http://zreczynowybrylant.pl

Komentarze (0)

Zostaw komentarz